Σάββατο, 27 Ιουνίου 2009

Δημοσιογραφική γκάφα

Τόσα έχουν ακουστεί για τη μεροληψία των εφημερίδων και εν γένει του Τύπου και την προπαγάνδα που, με τη δύναμη της διαμόρφωσης της δημόσιας άποψης που έχουν, επιχειρούν να επιβάλλουν. Από όποια σκοπιά(δημοσιογραφική ή του απ΄λού πολίτη) κι αν δει κανείς τη δημοσιογραφική γκάφα τριών κυριακάτικων εφημερίδων για την... "ψεύτικη" συνάντηση του κ. Καραμανλή με τον κ. Ερντογάν εν όψει των εγκαινίων του νέου Μουσείου της Ακρόπολης θα συμφωνήσει σε ένα πράγμα. Ότι τουλάχιστον κάποιοι ιθύνοντες του Τύπου που καθορίζουν την κοινή γνώμη μάλλον δεν είναι και τόσο επαγγελματίες όσο διατείνονται. Η ευθύνη ενός ανθρώπου που στην ουσία δημοσιεύει τα νέα του κόσμου και της χώρας και βρίσκεται στο κέντρο των εξελίξεων είναι τεράστια. Η μεγαλύτερη πρόκληση για έναν δημοσιογράφο, έστω και καταξιωμένο, είναι η συνέπεια που έχει απέναντι στο κοινό του και πάνω απ' όλα στον εαυτό του. Στην προκειμένη περίπτωση η αξιοπιστία απαξιώθηκε και ανταλλάχθηκε με το μέγιστο αριθμό των πωλήσεων των φύλων. Στόχος ήταν η φανταχτεροί τίτλοι με τη μεγάλη είδηση. Οι πηγές δεν ελέγχθηκαν στο βαθμό που θα έπρεπε. Το μόνο που ακολούθησε ήταν να βγουν εκτεθειμένες εφημερίδες που μέχρι πρότινος θεωρούνταν έγκυρες και διαβάζονταν από το μεγαλύτερο μέρος των πολιτών. Ελπίδα είναι η νέα γενιά δημοσιογράφων να βρει και να διατηρήσει τη χαμένη συνέπεια κάποιων..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου