Ωδή

Θα με προσέχεις; Το ίδιο θα κάνω κι εγώ. Θα σε προσέχω σαν τα μάτια μου. Θα με προστατεύεις τις νύχτες, θα με σώζεις από τους ήλιους που καίνε, από τις βροντές που δυναμώνουν, από τα βράδια και τα ηλιοτρόπια που υπάρχουν μέσα μου; Θα συνεχίσεις να έρχεσαι στα όνειρά μου; Έτσι για να μου υπενθυμίσεις λίγο την παρουσία σου, για να μου πεις ότι ο χρόνος είναι θρύψαλλα, μικρά κομμάτια που τιθασεύεις με τα συναισθήματά σου, μια ψευδαίσθηση αιώνα. Θα μπορούσα να περιμένω, ξέρεις. Έχω υπομονή, φαντασία, ένστικτο. Θα μπορούσα να σε κοιτώ για χρόνια, να σε κρατώ για χρόνια ολόκληρα. Εσένα θα διάλεγα και πάλι, αν μου δινόταν δεύτερη ευκαιρία. Εσένα. Και μόνο. Ξέρω, αυτό το βλέμμα, το ίδιο. Μην κοιτάς, με αναγκάζεις να σου μιλήσω, είναι σα να τα έχεις πει όλα, σαν να με καλούσες, σαν να περίμενες ή απλώς να επιβεβαίωνες. Θα μου φτιάξεις πάλι το κάθισμα; Θα με περιμένεις απ' έξω; Θα μου χτυπήσεις το κουδούνι; Ακόμα κι αν άργησα, σε περίμενα. Θα 'θελα να σε δω, να σου μιλήσω, να σου πω πόσο χαρούμενη είμαι που περίμενα να έρθεις. Πόσο χαρούμενη είμαι που ξέρεις, ξέρω ότι ξέρεις. Γλυφάδα και Γκάζι! Βροχή και θάλασσα. Μαζί σου όλες οι εποχές είναι όμορφες. Σε πιστεύω, σε εμπιστεύομαι, γιατί γύρω όλα σταματούν για λίγο και συνεχίζουν την κανονική χρονική τους πορεία μόλις αποσύρεσαι. Θέλω να υπάρχεις στη ζωή μου. Θα μπορούσες να είσαι ξωτικό. Το ξέρεις; Δίνεις έμπνευση και θάρρος. Τι; Δεν πιστεύεις ότι θα μπορούσες να θρέψεις έναν ποιητή, έναν ζωγράφο, έναν συνθέτη. Είσαι όλα αυτά μαζί. Μια τέχνη συγκεντρωμένη σε ένα πρόσωπο. Μια φωτιά ασίγαστη, ατίθαση και επικίνδυνη. Θα σε ακολουθώ, θα σε διαβάζω, θα σε θαυμάζω, θα σε τραγουδώ, θα σε κουβαλώ στην ταραγμένη μου καρδιά. Με σένα την πήρα πίσω, βρήκα την ταυτότητα της ψυχής μου. Ελπίζω να είσαι καλά! Να προσέχεις!


Puff Daddy/ Faith Evans, I' ll be missing you

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στη Μέσα (μας) Μάνη

Οι "Αθηναίες" της Σοφίας Κροκιδά, είναι ένα ταξίδι στον ανθρώπινο χωροχρόνο

Το «Ταξίδι στα Κύθηρα» είναι ένα αληθινό ταξίδι.