Σαν πλανόδιο τσίρκο




Σαν πλανόδιο τσίρκο τη ζωή μου τη σκόρπισα
σε σταθμούς και πλατείες που με πας δε σε ρώτησα
τώρα δίχως πυξίδα τα ταξίδια μου κάνω
τη φωνή σου ακούω μα τι λες δε σε πιάνω

Ελλάδα Βέμπο μου και Μέριλιν Μονρόε
Ελλάδα Ελύτη μου και Έντγκαρ Άλαν Πόε
Ελλάδα μάγισσα, παρθένα και τροτέζα μου
Ελλάδα Τούμπα, Αλκαζάρ και Καλογρέζα μου

Μια φορά μου γεννούσες ένα πάθος παράφορο
τώρα παίζεις παιχνίδι που μ' αφήνει αδιάφορο
δεν κερδίζω δε χάνω σ'αγαπώ και σ'αρνιέμαι
κι από ένα κλαράκι του γκρεμού σου κρατιέμαι


Ελλάδα Βέμπο μου και Μέριλιν Μονρόε
Ελλάδα Ελύτη μου και Έντγκαρ Άλαν Πόε
Ελλάδα μάγισσα, παρθένα και τροτέζα μου
Ελλάδα Τούμπα, Αλκαζάρ και Καλογρέζα μου




Δημήτρης Μητροπάνος

Σχόλια

  1. τραγούδι αγαπημένο. και σκέψου... τι κρίμα η ζωή μας έτσι να σπαταλιέται...
    φιλίιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένο και με εξαιρετικό στίχο και φυσικά ερμηνεία! Κρίμα, αλλά μην ξεχνάς ότι πρόκειται για πλανόδιο τσίρκο...
      Φιλιά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι "Αθηναίες" της Σοφίας Κροκιδά, είναι ένα ταξίδι στον ανθρώπινο χωροχρόνο

Στη Μέσα (μας) Μάνη

Το «Ταξίδι στα Κύθηρα» είναι ένα αληθινό ταξίδι.